Офіційний сайт Запорізької районноі державної адміністраціі

Розділи

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

Інформаційно-аналітичні матеріали для роботи

 

1) Ось один з недавніх прикладів, як фейкова «ДНР» тримає у напрузі свої озброєні угрупування і, заодно, населення, лякаючи їх нібито підготовкою з боку Збройних Сил України «масштабних провокацій».
«Разведкой народной республики получены данные и план подготовки киевскими силовиками масштабных провокаций в период с 8 по 15 декабря текущего года. Согласно докладу разведки, ключевыми направлениями предстоящих боевых действий станут район Светлодарской дуги, Авдеевской промзоны, линии Зайцево – Новолуганское, Верхнеторецое – Донецкое, Донецкая фильтровальная станция и поселки Коминтерново и Саханка на юге «ДНР». Примечательно, что дирижером в предстоящих событиях выступает СБУ, которая намерена спровоцировать подконтрольных командиров ВСУ на захват некоторых участков «ДНР» и массированные обстрелы территории Донецкой республики».//antimaydan.info
КОМЕНТАР: навпаки, до активних дій проти мирного Донбасу готуються терористи так званих «Л-ДНР» та російські окупанти.
В.Шідлюх, колишній заступник керівника сектора М в зоні АТО: «Зараз від розвідки надійшла інформація, що противник готується до обстрілу мирних районів і збирається звинуватити в обстрілі ЗСУ. Вони готуються до провокацій».
Раніше у штабі АТО також попереджали, що в ніч на 06.12.2017 підрозділи бойовиків російсько-окупаційних військ планують здійснити обстріл населених пунктів: «Ворог вдається до подібних провокацій з метою дискредитації і подальшого обвинувачення Збройних Сил України нібито в обстрілі мирного населення, що мешкає на території ОРДЛО».
При цьому, незаконні збройні формування 6.12.2017випустили фосфорну міну у бік села Новоселівка (Донецька область), повідомляє прес-центр штабу АТО. «Російські окупанти не дотримуються ні Мінських угод, ні міжнародних. Так, нещодавно вони застосували фосфорну міну, яку випустили по українських захисниках, які тримають оборону біля Новоселівки (Донецька область)», - йдеться в повідомленні.
Як наголошується в повідомленні штабу АТО, бойовики продовжують обстрілювати позиції Збройних Сил України, застосовуючи заборонені Мінськими домовленостями міномети різних калібрів і танки. «Епіцентр протистояння перемістився на Приазов'я. Тут, поблизу Широкиного, загарбники неодноразово застосовували весь спектр піхотного озброєння і 120-мм міномети, а вранці позиції наших захисників кілька разів обстрілював танк. Також з мінометів різних калібрів ворог вів вогонь біля Старогнатівки і Водяного. Захисників Гнутового противник обстрілював із гранатометів різних типів, а захисників Богданівки - з озброєння БМП», - йдеться в звіті.
Також стрільбу з легкого піхотного озброєння зафіксовано поблизу м.Авдіївка, а на світанку бойовики випустили понад десяток 120-мм мін на підступах до селища Новолуганське Бахмутського району Донецької області.
Водночас, мешканці окупованої частини Донбасу опублікували в соцмережах фото листівки в кольорах українського прапора з привітанням ЗСУ. Користувачі повідомляють, що такі листівки з’явилися в місті 6.12.2017. «Донецьк вітає українську армію з Днем ЗСУ. Чекаємо звільнення від російської окупації», – написано в листівці.

2) Чергова маячня путінських посіпак переходить усі межі… Слідчий комітет Росії «шиє» кримінальне провадження проти військових Збройних Сил та Нацгвардії України за звинуваченнями в «застосуванні заборонених засобів і методів ведення війни» на Донбасі. У Слідкомі заявили, що українські військовослужбовці «діяли в порушення Протоколу про припинення застосування зброї на південному сході України».
«Главным следственным управлением Следственного комитета Российской Федерации возбуждено уголовное дело по признакам преступления, предусмотренного ч.1 ст.356 УК РФ (применение запрещенных средств и методов ведения войны).
5 декабря 2017 года примерно в 10 часов по местному времени, военнослужащие Вооруженных Сил Украины и Национальной гвардии Украины, выполняя заведомо преступные приказы вышестоящих должностных лиц Министерства обороны Украины, произвели прицельный артиллерийский обстрел из тяжелых видов вооружения, имеющих высокие поражающие свойства, объектов гражданской инфраструктуры в Петровском районе города Донецка. В результате обстрела ранение получил мирный житель». //sledcom.ru
КОМЕНТАР: одразу нагадаємо, Слідчий комітет Росії порушив кримінальне провадження проти колишнього Міністра оборони України А.Гриценка через начебто заклики до терактів у Москві та Таганрозі.
Раніше Слідком РФ неодноразово відкривав кримінальні справи проти українських військовослужбовців через нібито обстріли населених пунктів на українському Донбасі. Зокрема, проти Міністра оборони України С.Полторака, начальника Генерального штабу Міністерства оборони В.Муженка, колишнього командувача Сухопутних військ ЗСУ А.Пушнякова, чинного командувача Сухопутних військ ЗСУ С.Попка, командувача Національної гвардії України Ю.Аллерова за ознаками злочину, передбаченого ст. 356 КК РФ (застосування заборонених засобів і методів ведення війни). //tyzhden.ua
А також СК РФ звинувачував українських силовиків у «викраденнях російських волонтерів» на території Донбасу в 2014-15 роках.
Разом з тим, розглянемо інформацію від Спеціальної моніторингової місії ОБСЄ в Україні на основі даних, що надійшли 5 грудня 2017 року: «У Донецькій і Луганській областях СММ констатувала збільшення кількості порушень режиму припинення вогню, зокрема понад 1300 вибухів, якщо порівнювати з попереднім звітним періодом. Місія продовжила здійснювати моніторинг на ділянках розведення сил і засобів; а також зафіксувала порушення режиму припинення вогню поблизу ділянки розведення в районі Петрівського. Доступ спостерігачів як на ділянках розведення, так і в інших районах, зокрема у Соснівському і Миколаївці, залишався обмеженим. СММ уточнювала повідомлення про жертву серед цивільного населення у мікрорайоні Трудівські Петровського району Донецька, а також зафіксувала спричинені обстрілами пошкодження у житлових районах Врубівки, Новотошківського і Первомайська. Спостерігачі зафіксували озброєння, розміщене з порушенням ліній відведення з обох боків лінії зіткнення…
Увечері 4 та в ніч на 5 грудня камера СММ на Донецькій фільтрувальній станції (15 км на північ від Донецька) зафіксувала загалом 94 вибухи невизначеного походження, 172 снаряди зі сходу на захід та 1 снаряд із заходу на схід — усе за 0,5–1,5 км на південь…
Упродовж дня 5 грудня, здійснюючи спостереження на південно-західній околиці підконтрольного «ДНР» м. Ясинувата (16 км на північний схід від Донецька) протягом орієнтовно 6 годин, команда СММ чула близько 340 вибухів невизначеного походження, а також понад 500 черг і пострілів із великокаліберного кулемета і стрілецької зброї — усе за 1–12 км у секторі від південного заходу до північного сходу.
Впродовж дня 5 грудня зі своєї позиції на центральному залізничному вокзалі підконтрольного «ДНР» м. Донецьк (6 км на північний захід від центру міста) команда СММ чула приблизно 60 вибухів невизначеного походження за 2–4 км на північно-північний-схід і ще 2 вибухи невизначеного походження за 2–4 км на північно-північний захід…». //www.osce.org
Прес-центр штабу АТО (05.12.2017): «Російсько-терористичні війська продовжують провокаційні обстріли районів об’єктів критичної інфраструктури Донбасу. У щоденному звіті СММ ОБСЄ від 4.12.2017 року відображено різке зростання кількості обстрілів у районі Донецької фільтрувальної станції з позицій НЗФ ОРДО. Так, камера Місії зафіксувала 557 снарядів випущених по підконтрольній Уряду України території (зі сходу на захід), що у кілька разів перевищує кількість випадків порушення режиму припинення вогню зафіксованих СММ ОБСЕ у районі одного із найнебезпечніших техногенних об’єктів регіону. Українська сторона СЦКК наголошує: факти, що фіксуються технічними засобами СММ ОБСЄ, на відміну від безпідставних заяв прокремлівських ЗМІ, неупереджено висвітлюють справжній стан справ та вказують на тих, хто справді зацікавлений у загостренні ситуації на сході України»//facebook.com

3) ОБСЄ підловив на брехні російську пропаганду: «Представительство ДНР в СЦКК в Facebook: ВСУ применили фосфорные боеприпасы по территории Донецка в непосредственной близости от Донецкой фильтровальной станции. По данным представителя ДНР, украинские силовики открыли огонь днем 8 декабря. ВСУ выпустили более 13 фосфорных боеприпасов, семь мин калибром 82 миллиметра, а также 116 гранат АГС-17». //tvzvezda.ru
КОМЕНТАР: Оприлюднені на офіційному сайті ОБСЄ факти ще раз спростовують фейки російської пропаганди. Не відповідає дійсності інформація про обстріл Збройними Силами України 08.12.2017 о 15.30 території Донецької фільтрувальної станції фосфорними боєприпасами.
Зазначений факт зафіксовано у звіті Місії ОБСЄ від 09.12.2017 – повідомляє прес-центр штабу АТО у Facebook з посиланням на українську сторону Спільного центру з контролю і координації питань припинення вогню: «Ватажки ОРДО у черговий раз безпідставно та безглуздо звинуватили ЗС України в обстрілі 8 грудня 2017 року о 15.30 території Донецької фільтрувальної станції фосфорними боєприпасами.
Проте, факти зафіксовані камерою СММ ОБСЄ на Донецькій фільтрувальній станції та відображені у звіті Місії від 9 грудня 2017 року, не тільки не підтверджують використання фосфорних боєприпасів, але й вказують на підвищену вогневу активність зі сходу на захід (з позицій ОРДО).
“У другій половині дня 8 грудня та сама камера зафіксувала 12 вибухів невизначеного походження і 37 снарядів зі сходу на захід — усе за 0,5–1,5 км на південь.” – сказано у звіті СММ ОБСЄ станом на 8 грудня 2017 року.
Українська сторона СЦКК наголошує: незважаючи на агонічні спроби кремлівських маріонеток перекласти відповідальність за обстріли Донецької фільтрувальної станції на ЗС України, факти зафіксовані та оприлюднені на офіційному сайті СММ ОБСЄ вкотре спростовують “фейки” російської пропаганди. Українська сторона СЦКК».
***
4) 07.12.2017 Міністр закордонних справ України П.Клімкін провів переговори з главою МЗС РФ С.Лавровим. Інформацію про результати цієї зустрічі російські ЗМІ донесли своїм читачам у дусі путінської пропаганди.
«Переговоры глав МИД России и Украины прошли в закрытом режиме, об их содержании практически ничего неизвестно. Лавров только напомнил, что 9 декабря в рамках «Нормандского формата» в Минске встретятся советники президентов России, Украины, Франции и Германии, которые продолжат обсуждать обмен пленными». //mk.ru
КОМЕНТАР: разом з тим, Глава МЗС України П.Клімкін повідомив, що на зустрічі з главою російського МЗС С.Лавровим обговорювалося питання обміну полоненими. «Це була зустріч не про наші відносини. Ну які відносини в стані війни? Ми розмовляли лише про те, як витягнути наших хлопців. Це буде обмін, обмін дуже складний... Фактично це було єдине серйозне питання.., і вся зустріч була цьому присвячена», - заявив глава українського МЗС.
Водночас П.Клімкін зазначив, що під час зустрічі сторони розглянули питання миротворчої місії на Донбасі: «Звичайно, ми розглянули, але дуже коротко, перспективи, наприклад, миротворчої місії. Але прекрасно зрозуміло: Лавров під час свого виступу у Відні сказав, що місія – це буде окупаційна адміністрація. Я сказав своїм колегам, що окупаційна адміністрація там вже є, тому розбіжності поки що є фундаментальними, маємо використовувати наших друзів і партнерів, щоб тиснути в подальшому. Це був лише обмін думками, не більше того».
На запитання про те, чи плануються ще зустрічі з С.Лавровим, П.Клімкін відповів: «Це була унікальна зустріч, присвячена саме обміну. І ми використовували просто коротку зустріч у контексті міністерської зустрічі ОБСЄ. Найближчим часом зустрічатися більше не планую». //ua.interfax.com.ua
5) 11.12.2017 Венеційська комісія оприлюднила довгоочікуваний висновок щодо нового Закону України «Про освіту», а точніше, щодо його 7-ї статті, в якій йдеться про викладання мовами національних меншин. Російські ЗМІ не забарились з черговим фейком щодо цього висновку.
«Венецианская комиссия Совета Европы раскритиковала положения языковой статьи украинского закона «Об образовании» и рекомендовала Киеву внести в нее поправки, чтобы избежать проблемы дискриминации». //tass.ru
КОМЕНТАР: найбільш зрозуміло і детально згаданий висновок Венеційської комісії прокоментував П.Клімкін, Міністр закордонних справ України: «…Венеційська комісія констатувала, що український закон, будучи рамковим, залишає достатній простір для повноцінного вивчення учнями з національних меншин рідної мови. Конкретні ж положення й деталі мають бути закріплені в окремому Плані реалізації закону «Про освіту», а потім, якщо необхідно, то і в Законі «Про загальну середню освіту», який саме зараз розробляється. Як і рекомендує комісія, ці положення і документи готуватимуться в тісному контакті з самими національними громадами.
Для нас надзвичайно важливо, що комісія назвала посилення позицій державної української мови в освіті та обов’язковість її вивчення всіма громадянами країни не тільки законними, але й похвальними. Адже саме це і є головною метою нового закону… Реакція сусідніх європейських країн висвітлила ще одне серйозне, якщо хочете, загальнополітичне питання. Хоча Закон «Про освіту» аж ніяк не порушував жодних норм Європейського Союзу, наш намір посилити в Україні позиції української мови викликав у них спонтанний протест. Виходить, що Україні не дозволено те, що дозволено решті країн, виходить, що ми, українці, мали б і далі залишатися комфортними для всіх, без власної волі і власних пріоритетів ...
Пробачте, але Україна вже 26 років - незалежна держава, ми ростемо, ми міцнішаємо, ми звільняємося від залишків радянського колоніалізму й комплексів меншовартості, хоча, на жаль, і значно повільніше, ніж хотілося б. Нашим партнерам слід якнайшвидше усвідомити, що ми є рівноправною й рівноцінною їм державою - не більше, але й не менше. І тоді у нас ніколи не виникатиме подібних проблем. Ми готові брати на себе відповідальність за власну історію і за майбутнє наших стосунків із сусідами, але й вони мають зробити те саме. Якщо у наших європейських друзів прояви такого «старшобратського» ставлення до України є спорадичними і пояснюються, швидше за все, інерцією мислення та внутрішньополітичними чинниками, то у Росії «старшобратство» є параноїдальним і вкрай агресивним. Росія не може змиритися з втратою своєї головної колонії. Засліплена імперськими амбіціями, вона не тільки вторглася на нашу територію, а й протягом усіх років нашої незалежності намагалася зберегти в українському суспільстві той колоніальний стан, який був досягнутий за століття репресій і насильницької русифікації. Відразу ж зазначу: російську мову поважаю як мову великої культури. І не її вина в тому, що ще триста років тому імперія зробила її знаряддям колонізації й асиміляції України.
Особливо ж активно Росія використовує мовне питання як гібридну зброю саме сьогодні. Усі кремлівські експансіоністські концепції, від «русского міра» до «Новоросії», ґрунтуються на виключному статусі російської мови. Нагадаю, що й окупацію Криму й Донбасу Москва намагалася виправдати саме захистом російськомовного населення від міфічної української загрози…
Засторога Венеційської комісії щодо можливого дискримінування російської мови в українській освіті у порівнянні з мовами ЄС може здатися формально вмотивованою. Але це тільки ще раз підтверджує, що міжнародній спільноті давно час розібратися в складній мовній ситуації, яка виникла в Україні за століття російського панування. Перш за все слід з’ясувати, яким є реальний статус і реальна роль російської мови в нашій країні.
Після виходу України з СРСР вона з домінантної імперської мови в один день формально перетворилася на мову російської національної меншини. Але це зовсім не вся правда. Річ у тім, що російська мова вийшла далеко за межі етнічної самоідентифікації і великою мірою витіснила українську в багатьох сферах нашого суспільства взагалі. Останні опитування, які Київський міжнародний інститут соціології провів по всій Україні, за винятком окупованих територій, переконливо показують, наскільки складною, парадоксальною й деформованою є мовна ситуація в нашій країні. Цитую: "У 2017 році етнічними українцями себе назвали 88% опитаних, росіянами – менше 6%. Українську мову назвали рідною 68%, російську – 13%. Водночас спілкуються з родиною завжди чи переважно українською лише 50% опитаних, тоді як 25% – завжди чи переважно російською, 24% – рівною мірою і українською, і російською".
Тобто тих, хто вважає російську рідною, удвічі більше, ніж етнічних росіян, а тих, хто завжди спілкується російською, вдвічі більше, ніж тих, хто вважає її рідною мовою! Картинка явно шизофренічна, чи не так?
Ми не піддаємо сумніву необхідність забезпечити мовно-освітні права російської меншини, але тільки якщо це стосується її національної ідентифікації і виключно в місцях її компактного проживання. Вважаю, що це може бути зроблено без зміни закону шляхом запровадження такої кількості уроків російської мови та літератури, яка б задовольняла потреби громад і узгоджувалася з необхідністю повноцінного оволодіння державною українською мовою.
Але чому ми повинні докладати зусиль для збереження постколоніальних деформацій та результатів насильницької денаціоналізації власного народу? І чи справедливим було б вважати відродження української мови на власній українській землі дискримінацією інших мов? Хоча відповіді на ці запитання очевидні, врегулювання мовних проблем залишається вельми складним. Безперечно, нам потрібно вести конструктивний діалог з нашою російською меншиною, інакше замість нас цей діалог вестиме Москва. Безперечно, нам потрібна виважена й толерантна дискусія і з усіма російськомовними співвітчизниками, а також і в українському суспільстві загалом. Переконаний, разом ми знайдемо шлях, щоб гарантувати права наших етнічних росіян, дійти згоди з іншими російськомовними та забезпечити повноцінне функціонування державної мови як потужного чинника формування єдиної української політичної нації».

6) Чергова істерія Москви, пов’язана з підписанням Президентом США Д.Трампом закону про бюджет США на 2018-й рік:
«Россия учтет антироссийскую направленность подписанного президентом США Дональдом Трампом оборонного бюджета, заявил РИА Новости председатель комитета Совета Федерации по обороне и безопасности В.Бондарев: «Мы не можем не обращать внимания на такое, игнорировать подобные выпады» //ria.ru
КОМЕНТАР: підписаний 12.12.2017 Президентом США Д.Трампом закон про бюджет США на 2018-й рік на потреби національної оборони санкціонує передачу Україні летального озброєння. Прес-служба Посольства України в США: «Закон санкціонує надання нашій державі летальних озброєнь оборонного характеру й істотно розширює параметри підтримки України з боку Сполучених Штатів в області безпеки і в оборонній сфері», - йдеться в повідомленні. У посольстві зазначили, що в документ включені положення, що дозволяють використання $ 350 млн на реабілітацію в медичних установах США поранених українських військових, навчання і підготовку українських медиків, а також для посилення здатності повітряних і військово-морських сил України. Українські дипломати кажуть, що вперше на законодавчому рівні пропонується надати Україні такі оборонні засоби: радіолокаційні засоби протиповітряної оборони і спостереження за надводною ситуацією; військово-морські протимінні засоби; кораблі прибережної дії і берегової охорони. //patrioty.org.ua
Сенатор-республіканець Р.Портман, який є співавтором положення щодо України у підписаному Президентом США Д.Трампом законі, що передбачає асигнування на суму 700 мільярдів доларів на оборонні потреби США, у спеціальній заяві на своєму сайті навів подробиці схваленого офіційного документу.
Портман – співзасновник та співголова групи підтримки України у Сенаті США («Український кокус»). Заява на сайті сенатора відзначає, що підписаний президентом США військовий бюджет США схвалює виділення 350 мільйонів доларів безпекової допомоги Україні, «включно з летальним та нелетальним озброєнням, військовою підготовкою та технічною допомогою».
Р.Портман: «Незалежна Україна не лише критично важлива для Східної Європи – вона також впливає на широкі інтереси США в цьому регіоні і поза ним. Акт про надання коштів на національну оборону наголошує на нашій відданості незалежній Україні». «Уперше поправки авторства Портмана, які нині набули статусу закону, передбачають підтримку, спрямовану на посилення українського флоту, який значно постраждав після захоплення Росією Криму. Поправки також прив’язують надання підтримки з боку США до прогресу за ключовими реформами, включно зі встановленням контролю громадськості за військовими, співпрацею та координацією зусиль українського парламенту щодо нагляду за діяльністю Міністерства оборони України та її Збройних сил, покращення у царині збереження високої боєготовності (sustainment capabilities), обліку майна та гарантування безпеки чутливих закордонних безпекових технологій. Цьогорічний безпековий пакет допомоги Україні відповідає рамкам, встановленим за допомогою попередніх правок Портмана у військових бюджетах США 2016 та 2017 років», – мовиться у заяві на сайті сенатора Портмана.
Заява також звертає увагу на те, що підписаний Президентом США закон продовжує попередні зусилля Портмана, спрямовані на забезпечення України «інструментами, необхідними для того, щоб відповісти на агресію Росії», за допомогою таких кроків:
Дозвіл стає дворічним, що надає Міністерству оборони та Державному департаменту США достатньо часу для того, щоб виділити та витратити кошти, які виділяються для них у рамках закону.
Уточняється той факт, що допомога прив’язана до виконання Україною певних вимог, а також деталізації методології оцінки прогресу України у царині необхідних інституційних реформ в обороні. Ключові вимоги щодо покращення тепер включають підтримку боєготовності, облік майна та прогрес у сфері покращення безпеки чутливих або захищених патентами закордонних оборонних технологій. Міноборони США також має зобов’язатися розробити чітку методологію засвідчення прогресу України.
Передбачене долучення радарів ППО та РЛС берегової оборони, технологій морських мін та засобів протидії таким мінам, плавзасобів прибережної та берегової оборони (littoral and coastal defense craft) до переліку схваленої допомоги США. Ці доповнення віддзеркалюють найнагальніші потреби українських військових, які не задовольнили у попередніх бюджетах, як-от протитанкові озброєння, безпечні засоби зв’язку та контрбатарейні радари.
Спрощується використання допомоги США на покриття медичних та немедичних витрат, пов’язаних із доглядом за пораненими українськими військовими, а також – полегшення ширшої медичної підготовки та допомоги українцям з боку США. //radiosvoboda.org

 



Вівторок, 19 Грудня 2017 15:09 | Переглядів: 357

Карта району


Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

закрыть

Шрифт: [большой] [маленький]

Контраст: [белый] [синий] [зеленый] [черный]

[Сбросить настройки]